Ojojoj...

Dagen började lite halvsegt, gick upp lite försent. Tog lite för lång tid på mig som vanligt. Fixade iallafall iordning mig och hann till tåget där jag träffade Ida :) Pratade och skrattade lite tillsammans och sen stog jag och väntade ca 10 minuter på bussen i kylan.. Kom till skolan och kollade klart på en heltmyskofilm :S

Pratade en del med Paulina på svenskan (tack för att du finns !!!!) 

Tillslut blev det frisör lektion och vi skulle rulla permanent på varandra ;) HAHA, Kajsa med affro :p Håret såg fruktansvärt ut så på med mössan ;) Bussen från skolan var försenad så allt var blött när den väl kom :p I mullsjö var det massor med snö, även i ansiktet när man gick.. När jag kom hem åt jag och Clara sen började jag plugga strax efter sju, det blev Matte, frisör teori, engelska och körteori.

Har fått lite hjälp av mamma med att planera min varddag. Den går verkligen inte ihop för mig längre.. =/ Men men, lev dagen som om den vore den sista eller vad säger man?! Nejmen det känns lite ljusare nu iallafall. Vet att jag kommer komma ur det så småningom så det är bara att kämpa och vara glad :)

Nu ska jag gå och läsa min bok i svenskan så att jag hinner skriva en recension på den till vecka 6.

Kram Kajsa ♥


Kommentarer
Postat av: Pierre

Varför göra det idag när du kan göra det imorgon =)

2010-01-28 @ 22:06:12
Postat av: Paulina

Jag finns här, föralltid hoppas jag! :) <3

2010-01-31 @ 19:36:29
URL: http://paulliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0