Träning o.s.v (Sverige - Malta 1-0 :D:D )

Heeeej :D:D

Igår tränade jag igen :D:D och jag lyckades inte skada mig själv såmkt ;) Däremot på idrotten så spelade vi fotboll, Cicci skulle skjuta och såklart skulle jag fram och täcka *dumas* fick skottet på sidan av knät och sen ett senare på utsidan av låret :O väldigt ont gjorde det, så nu har Kajsa en liten lårkaka som är blå och röd?! :s 

Eftersom jag dessutom tränade jag har träningsvärk i HELA kroppen och två märken efter mina dobbar på knät... 
Men jag överlever!

Det var iallafall väldigt roligt och träna och väldigt skönt att röra på sig efter ett antal veckors upphåll p.g.a olika saker. :)

På Fredag ska jag stå i kiosken och på söndag ska jag först dömma F95, som ni vet, sen ska jag själv spela match med F17 :) vilket jag ser fram emot!

Igår kom jag hem till Tim innan han gjorde det och jag duschade o så eftersom jag hade tränat. Så jag tar på mig nattlinnet o så och lägger mig i hans säng och kollar på TV. Efter en stund kommer Timpan hem och säger att jag ska blunda och hålla för öronen. Så jag gör väl det. 
Sen får jag helt plötsligt titta och då har han köpt scarfen som jag tittat på :D Han hade köpt den till mig, bara för att :D :) Oerhört söt pojkvän jag har !!!

Nu ska jag gå o kolla på idol, men ha det så bra :)

Kram Kajsa ♥



                                 

Kommentarer
Postat av: Tim <3

Du förtjänar det bästa min underbara flicka :) (L) (L) <3 <3 <3

2009-10-05 @ 22:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0