Timpan !! :D

Jag trodde jag hade förstört Timpans kamera som han lånat från skolan :O :S men som tur var så hade jag inte det.
Jag har tagit massvis med egobilder :D ska bara få in dom i datan med ;)

Tim är så söt, min pojke <3

Idag hade vi idrott i skolan och jag Sofia och Paulina pressade !! ;D Flickor små, flickor små, ni är allt söta :):) Ni betyder massor <3<3

Idag ska jag träna :) iom att vi hade gymmet idag på idrotten så är jag helt slut i kroppen så vi får väl se hur det går ;)

Nu har Timpan spelat färdigt fifa,

Ha det så bra sålänge!

Kram Kajsa ♥

Kommentarer
Postat av: Tim <3

Skrev du detta hos mig? :O ;) dina ego bilder var jätte söta (L) (L) har dom i datorn så jag kan se dom när jag vill :D (L) <3 <3

2009-10-05 @ 21:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0