Sprutor.. =/

Idag har jag varit på ryhov för att prata med en kvinna om sprutfobi, igen. Denna gången gick det inge vidare.. Jag ska inte gå dit mer just för tillfället. Ska ju göra en operation i höst (leverfläck) och detta skrämde upp mig mer än det behövde så jag ska kanske dit vid ett senare tillfälle.

Efter Ryhov mötte jag Timpan på A6 för att köpa visselpipa till fotbollen. Ska ju dömma F95 på söndag så jag måste ju vara beredd ;)

Antagligen ska jag och Tim "bo" i pappa och Helenas lägenhet i helgen för att sköta om Trille :) Jag hoppas det blir av. Det är en häftig känsla att "bo" ihop med Tim :):) om man nu kan säga så :)

Ha det så bra sålänge :)

Kram Kajsa ♥

                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0