Skolan

Hejsan!

Jag sitter i skolan och har precis blivit "klar" med mitt CV som ska vara färdigt på måndag, läxa. Paulina kämpar fortfarande på ;) det blir som det blir. 
Idag var det svenska prov om språkhistoria, det gick faktiskt bra :) Nu är det bara religionsprovet och engelskaprover kvar..

Igår var det träning igen :) den gick faktiskt helt okej. Idag ska jag få målvaktsträning, förhoppningsvis.. På söndag ska jag dömma F95:orna igen och sen ska jag spela med F17 :) 

På måndag är det möte med fotbollen :s vi får väl se hur det går.. 

Den 12/10 ska jag, pappa och Timpan åka och kolla på friidrotten :D det ska bli jätte roligt :) det är alltid kul att testa på något nytt ;) :)

Ha det så bra!

Kram Kajsa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0