Läskigt.. =/

Hejsan!
I helgen bor jag och Timpan i pappa och Helenas lägenhet för att dom är i Stockholm. Igår skulle vi laga taco o kolla på shrek 3 . Tyvärr såg jag bara några minuter av filmen för som vanligt så somnade jag i Tims knä.. <3

Idag har jag varit hemma i Mullsjö och träffat Fia :) lika kul som vanligt :):) vi var ute och gick och tittade lite på tv o så <3

Nu är jag här i Huskvarna helt ensam.. Trille är iofs hemma :) Timpan kommer vid 3 eller något tror jag :s Han och hans band ska spela på ett bröllop idag i Värnamo, vid elva tiden.. Jätte roligt för som men inte lika roligt för mig som är hemma själv.. Inte hans fel i och för sig. Men det hade varit mysigt om han kunde varit med mig, men men det är kul att dom får visa upp vad dom kan :)

Nu ska jag väl plugga lite, äta och titta på TV tror jag.. är så mörkrädd så jag måste ju sysselsätta mig med något :)
Sen har det flugit in en jävla nattfjäril här med så jag är livrädd att den ska sätta sig på mig :O =/

Ha det så bra så länge !

Kram Kajsa ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för hjälpen :)

2009-09-13 @ 20:49:00
Postat av: Paulina

Hoppas du överlever!!=) <3

2009-09-14 @ 15:43:56
Postat av: Tim <3

Jag skulle väldigt gärna varit hos dig min ängel (L) det var kul i växjö men ingenting kan mätas med dig min sötnos :) (L) <3 du brukar somna när vi tittar på film, med det är helt okej :) du är ju i min famn så jag kan inte må bättre (L) 2 år och 2 månader med dig i mitt liv idag älskling <3 26 underbara månader tillsammans med dig :) (L) hoppas det blir väldigt många fler underbara månader min kajs (L) <3 <3 <3 <3 :) puss på dig min sköna (L)

2009-10-05 @ 22:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0