Hungrig !!

Idag slutade vi 10.20  tackvare Madde ;) väldigt skönt faktiskt !! :)

I helgen spleade jag med damlaget på lördagen, vi vann med 5-1 tackvare en jävla miss från mig.. men men det löste ju sig :) Enligt mig var det den bästa matchen under hela mina år som målvakt !! :D:D i söndags dömde jag 95:orna det gick väl helt okej. och vid fem spelade F17. Tyvärr förlorade vi med 1-0.. Matchen har satt sina spår kan jag väl säga. 2 rejäla blåmärken på vänsterbenet, ett ömt kindben och en sträckt arm :s men jag överlever :)

För några dagar sen märkte mamma att Willies tänder inte slutar växa.. men lösningen blev att vi kommer få klippa som hela hans liv, det är det verkligen värt kan jag säga. För kärleken till djur är väldigt stark !!

Idag är det möte med fotbollen :s det är jag verkligen nervös inför !! men deet går säkert bättre än vad jag tror :)

Nu ska vi snart äta.

Ha det så bra!

Kram Kajsa ♥

Kommentarer
Postat av: Paulina

Lycka till gumman!!

Höll tummarna för dig!<3

2009-09-28 @ 19:20:25
Postat av: Tim

Du är så duktig min kajs :D <3 <3 jag älskar dig så (L) <3

2009-10-05 @ 21:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0