Hejsan, hejsan !

Nu är det väldigt längesen jag skrev så jag tänkte att det kanske är dags att börja igen.


Tim sov här inatt och sen han gick vis halv åtta har jag försökt förstå mig på bloggen :s men det ser väl helt okej ut iallafall :)
Idag fyller Helena år och jag och Clara har en sån perfekt present :D:D Den ska hon få idag !! I eftermiddag ska jag följa med Tim och Dan och köpa Tims nya TV :D sen ska jag kolla lite på Ekhagens damlags match mot Vista. Sen ska jag, Tim och många fler till Brunnen för att kolla på något/några band där :):) 

Jag och Tim ska ut och göra något :D:D jag är helt överlycklig !!! <3

Jag hoppas att denna dagen blir underbar :)

Ha det så bra så länge :)

Kram Kajsa ♥

Kommentarer
Postat av: Pierre

Kul att du skriver igen :)

2009-09-06 @ 19:41:10
Postat av: Kajsa

:)

2009-09-07 @ 17:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0