Domarutbildning, kalas och matte..

Idag har det varit fullt upp. Började med att gå upp halv sju.. :O Klockan åtta började domarkursen på Ekhagen.  Började med teori och sen fika och efter det praktiska grejer. Jätte kul faktiskt :) Jag ska dömma F95 den 13 september :D :s är ganska nervös inför det men Ellen och Helena ska hjälpa mig med flaggorna :)

Helena fyllde år i fredags så idag var det släktkalas, farmor, farfar, Victor, Pilla, Tobbe, Oskar, Hedvig, Herman var här :):) vi sålde massor med jultidningar med :) Enkelt jobb tkr jag ;)

Nu har jag en break från matten.. inte lika roligt =/ Ska göra mitt nationella i december så jag måste bli färdig med boken.

Timpan spelar match idag, jag hoppas verkligen att det går bra, då har dom chans att vinna serien :) Han kommer fresten hit ikväll :*

Nu ska jag nog återgå till matten så att clara kan få datan.

Ha det så bra :)
Kram Kajsa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0