Kärleksbrev till min Tim <3

26 månader med dig.. det är den absolut bästa tiden i mitt liv <3 Efter denna oerhört långa tiden med dig :) så ser man saker man inte gjorde innan <3 (L)
Man ser smågrejer som hur du fixar tandborsten på morgonen. Hur du lägger dig till rätta när du ska sova. Hur du tar på dig linserna. På sätter du rör dig när du är glad/ledsen/irriterad/busig mm. Hur du fixar håret eller hur du rakar dig. Det är sånt man inte ser efter två veckor. Man lär sig att man inte kan tycka om allt den andra gör och att man inte alltid kan ha rätt. (L) Man lär känna varandra på ett annat sätt än innan, lite djupare <3 
Du  är underbar min pojke <3 jag skulle inte byta ut sig mot något !! <3 (L)

Jag vet att jag är grinig och sur och allmänt irriterande ibland, men du accepterar det. Du ser inte bara den griniga, sura, allmänt irriterande tjejen som jag gör och som antagligen andra också gör. Du ser mig, hur jag kan vara och hur jag egentligen är <3 Du dömer inte mig och jag tror inte folk förstår hur skönt det är att alltid ha någon som finns där vid sin sida. 

Jag kan inte beskriva hur glad jag är för min egen skull att jag har dig Tim, jag hittar inga ord <3
Saker jag gör med dig och som du säger till mig glömmer jag aldrig. Dom finns alltid där hos mig, längst in i hjärtat <3 (L)

Du är mitt allt Tim, min framtid och mitt nu <3

Jag älskar dig <3 (L)

Kram Kajsa ♥


Kommentarer
Postat av: Tim <3

Du har så rätt älskling (L) det finns inte ord för mina känslor för dig <3 jag vet inte vad jag ska säga (L) men jag vet att du vet hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig <3 du kommer föralltid äga mitt hjärta (L) <3 efter allt vi har gått igenom så vet jag att våran kärlek till varann är så stark (L) inget kan komma mellan oss älskling <3 tillsammans är vi starka (L) puss på dig min egna underbara kajs <3 <3 (L) jag älskar dig (L) det vet du <3

2009-10-05 @ 23:44:40
Postat av: Pierre

Ni är goa ni =)

2009-10-06 @ 14:55:20
Postat av: Paulina

aaaaw vad gulliga ni är! man börjar ju nästan gråta!!

2009-10-09 @ 17:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0