Hej igen

Hejhej, nu var det längesen jag skrev.. Har verkligen inte orkat eller haft lust till det.. =/

Livet rullar på, den senaste tiden har det hänt ganska mkt. Jag och Tim har bestämt att vi ska till julmarknaden på Liseberg den 19/12 :D:D <3 Det ser jag verkligen fram emot, det ska bli skit kul :) Sen den 26 december ska han komma hit och fira jul med mig (förhoppningsvis).

Jag ska föröka få honom att träffa mig på nyår också ;) :P

Nu ska jag göra mig iordning för att gå och lägga mig, har haft sån huvudvärk dom sista dagarna nu så jag tror jag behöver mkt sömn :) 

God natt

Kram Kajsa ♥

Kommentarer
Postat av: Paulina

ingen snilleblixt på att uppdatera! x) <3

2009-11-18 @ 21:38:15
Postat av: Kajsa

Haha ;D <3

2009-11-21 @ 14:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0