Praktik på Bankerydssalongen i tre veckor :)

Praktik nu då :) 
Min handledare Daniel vill att jag slutar skolan och börjar jobba hos honom istället ;) Han tvingar mig att prestera, jag får verkligen tänka igenom allt jag lärt mig xD Har dessutom fått några bra knep om allt möjligt och det har bara gått en dag :O :D 

Han skulle fixa lite modeller till mig tills imorn :) han vill se vad jag kan. En utmaning?! ;p 
En permanent om dagen nu i tre veckor. Oj vad roligt känner jag.. Men efter allt regn kommer solen fram igen :)
Ärligt talat så kommer jag att lära mig så sjukt mkt av båda på salongen !!

Nu ringde Timpan :) <3

Imorn är det nationellt prov i engelska.. =/ Sen tillbaka till arbetet :) Får ju träffa Paulina en stund iallafall :D <3

Paulina, du är en solstråle. Vad hade jag gjort utan dig?! <3


                                                  "Livet består inte av att vänta ut stormarna.
                                                   Det handlar om att lära sig dansa i regnet."

                                                                                                                      Tim, jag älskar dig !! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

aaa hjärtat! du är helt underbar =) vad hade jag gjort utan dig ?! Du kommer vara kung på permanenten efter apun =) saknar dig! <3<3

2009-12-04 @ 20:40:06
Postat av: Paulina

Glömde skriva att jag var jag;) hihi <3<3

2009-12-04 @ 20:41:08
URL: http://paulliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0