Sanningen om min kärlek

 Tim sommaren 2007

Förstår ni nu hur jag föll för denna pojken?! Kanske inte riktigt ställningen han sitter i men ;) Han är det vackraste jag någonsin har sett !! Jag ska få honom i form igen <3 :)

Dana cup har förändrat mitt liv helt och hållet. Kommer aldrig glömma den cupen <3 Folk kanske inte förstår vad som är så speciellt med Tim Thirén, men det kan jag tala om. Han är den snällaste, goaste och mest underbara människan som finns !! Bara att se honom le får mig att smälta. Att han dessutom spelar sporten jag älskar är ju inget negativt ") Att se honom kämpa på planen är underbart ! Jag älskar denna killen mer än vad som är tillåtet och ingen kan få mig att sluta känna så <3 Han har gjort mig till en bättre människa och jag ångrar inte för en sekund vad som hände den 5 augusti 2007. Det är den lyckligaste dagen i mitt liv.

För att avsluta detta inlägg så ska jag säga en sak :) Jag tror på kärlek vid första ögonkastet.

Kram ♥
Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0