Färgar håret..

Just nu har jag färg i håret som jag väntar på ska ändra min hårfärg ;)
Utväxten börjar bli enorm och toningen jag hade innan börjar försvinna.. Men nu kommer troligen mörkhåriga Kajsa tillbaka igen :D

Vi fick reda på att 3:orna ska klippa oss i skolan på måndag :) inte helt fel., det behövs också kan jag tala om :P

Hängde upp tavlorna vi har gjort i skolan idag på väggen, ser ganska bra ut på håll :) Hoppas fler tycker att den är lyckad så att det inte bara är jag som tycker det. Haha, det hade ju inte varit så lyckat kanske xD

Ska snart tvätta ut färgen.

Kram ♥
Kajsa


Kommentarer
Postat av: Natalie:)

Oj, har du skapat blogg?:) VA KUL! Fin design redan:)

Är allt bra med dej? Det var länge sen nu"/ KRAM!

2009-01-09 @ 19:09:55
URL: http://nataliesdays.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ja, jag hade inget ö göra så jag provade ;) Tack! Allt är bra med mig :) Med dig med? Ja det var ju det.. Kram!

2009-01-09 @ 19:52:59
URL: http://kajsjohanssona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0