Excell

Hejsan!

Sitter i skolan och jobbar på excell.. Vi har prov nästa vecka, vet inte hur det kommer att gå =/
Det känns som att man kan allting men när det väl gäller så kommer man inte ihåg något.. Men men.

Idag ska treorna klippa oss klockan tolv, så vi sitter bara och väntar :) Sen ska jag hem till Tim, det blir troligen att titta på TV eller sitta vid hans data lite grann ;) Klockan sju är det träning igen :D äntligen kan jag säga !! Man rör sig inte om man inte tränar, det blir bara att jag sitter hemma och äter godis, inte så bra :P

Nu har vi iallafall bestämt att Tim ska komma i form :) Skadorna blir bara fler o fler om man är otränad, så någongång måste man börja. Min pojke är så duktig <3

Jag och Tim skulle kolla på en film på TV igår kväll, men som vanligt blir det att jag slummrar till i slutet så jag kommer inte ihåg vad som hände.. =/

Nej, nu är det dags att återvända till skolarbetet igen.

Ha det jätte bra !
Kram ♥
Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0