En helg att aldrig glömma

En äkta vän hjälper dig inte ur fängelset,
en äkta vän säger.
VI strulade till det!

God morgon !
Igår var en otroligt rolig kväll. Handbollsmatch, ishalt, toast och film. Det känns som om det var igår vi träffades.
Fias match gick tyvärr inge vidare.. Men det var kul att kolla iallafall :D Sen efter matchen så började vi gå hem till mig. Naturligvis så var det svinhalt ute och backar överallt :s Oskar började med att dra ner Ida på marken så att hon låg på rygg med benen upp i luften. Herre gud ;)
Sen tog jag tag i armkrok på Jonte, två sekunder senare ramlar han i slowmotion ner på marken xD Haha !!
Så höll det på ända hem till mig :P
När vi kom hem käkade vi lite och kollade på Hem till midgård, sen började vi se på Yrrol men det blev så sent och alla var trötta..
Dom åkte hem vid halv tolv ungefär.l Tack för en sjukt rolig kväll <3

Idag ska jag ta tåget in till Jönköping halv tre ca. Tim möter mig där och sen vet jag inte vad som händer. Vi ska fira ett och ett halv år idag :) det är egentligen på torsdag <3
Men det ska bli roligt :)

Orkar jag så skriver jag vad överraskningen var :D
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer..

Ha det bra !

Kram
Kajsa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0