Allt ditt är mitt



Hej :)

Nu har det hänt en del. Träningen i måndags var helt okej, jag missade spanien-snacket för att jag skulle hinna med bussen.. Men när jag kom hem till Tim kom överraskningarna flödande över mig som vanligt :) Jag fick en lapp där det stog att jag hade fått en halvtimmes helkroppsmassage <3 Precis vad jag behövde !!! Stel som alltid efter en träning.
Jag fick min massage och jag blev så avslappnad att jag höll på att somna på fel håll i sängen. Jag somnade underbart gott med min älskling vid min sida <3

Igår fick jag en chock när jag var i skolan. Marith hade ramlat på isen och slagit i huvudet och svanskotan så hon var på akuten :s... Visste inte hur jag skulle hjälpa Tim.. =/ Men på kvällen när jag och Clara skulle hem till mamma igen, efter att ha varit hos pappa på eftermiddagen, fick jag ett nytt besked. Marith hade kraftig hjärnskakning...
Tim var orolig, jag var orolig, max var orolig. Alla som visste om detta blev oroliga, nästan.. Så Max och Tim fick sova hos oss i Mullsjö för att de inte skulle vara själva hemma så att det inte hände något. Tror båda två behövde något annat att tänka på!

Men nu är alltid nästan bra igen, Marith har kommit hem efter en natt på Ryhov, Tim är nog hyfsat lugn <3

Nu vet jag inte något mer jag ska skriva.. så

Ha det bra :)
Kram ♥
Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0