Tredje advent

Hur kan det vara så svårt att säga rätt saker
eller göra rätt saker? Livet är fan inte enkelt..

Jag vill finnas för dig gumman,
att du ska kunna prata med mig
om sånna saker.. Hoppas du kan det <3

Imorn är det tillbaka till praktiken igen.. bara en vecka till :D sen får jag det förhoppningsvis ganska lugnt :) Ska bli SÅ skönt att kunna ta det lite lugnt och inte jobba nio til sex.

I fredags blev jag och Anki kvar till kvart över sju i salongen. Daniel gick igenom ALLT, då menar jag ALLT som behövdes städas i salongen !!! Bra att tänka på men otroligt jobbigt att vara kvar.. Blev blondi i fredags med ;) 

I går spelade tim på någon välgörenhetskonsert :) dom var jätte bra !! <3 Hela förmiddagen var jag hemma, väldigt skönt faktiskt :)

Idag åkte vi och kollade på huset i Mullsjö :) det var fint faktiskt :) Sen åkte vi ner till marknaden och jag träffade fia lite och mathias och så :) väntar på mat och att Timpan ska komma :D <3<3<3

Puss på er <3 (L)

Kommentarer
Postat av: Pappa

<3

2009-12-14 @ 18:29:52
Postat av: Paulina

Hus ?

Hoppas ni får de mys! <3

2009-12-19 @ 23:27:14
URL: http://paulliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0